گروه آموزشی آزمایشگاه علوم استان آذربایجان غربی

azmayesh.group@chmail.ir

بارم بندی و شیوه اجرای آزمون

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ

درس آزمایشگاه علوم به عنوان  درسی جدید در جدول دروس دوره دوم متوسطه با شناسه و نمره مستقل تعریف شده است .انجام آزمایش ها توسط دانش آموزان نه تنها می تواند تجربه ای هیجان انگیز باشد، بلکه باعث افزایش بازده یادگیری می شود و درک مفاهیم علمی را ساده تر و عمیق تر می کند.

جهت کیفیت بخشی به کتاب آزمایشگاه و حمایت از اهداف کتاب خواهشمند است به مدیران مدارس متوسطه دوم ابلاغ نمایید ارزشیابی کتبی درس آزمایشگاه در جدول برنامه ارزشیابی پایانی دی ماه و خرداد ماه  مدارس لحاظ گردد و ارزشیابی عملی نیز در تاریخ تعیین شده ای انجام گیرد.

توضیحات در مورد نحوه برگزاری ازمون پایان ترم

ازفصل اول کتاب 2نمره سوال کتبی در نظر گرفته شود .فصلهای دیگربا توجه به جدول ارزشیابی وزارتخانه عملکردی می باشد  که می تواند ۸نمره به  طراحی ازمایش بصورت کتبی و ۸نمره به انجام آزمایش عملی ( مانند سوالاتی که در مسابقات ازمایشگاهی کشوری داده می شودو در سایت دبیرخانه قرار گرفته است) و 2 نمره هم به پروژه دانش آموزان اختصاص یابد.

نمونه سوالات در دبیرستان جهت بازدید سرگروهها بایگانی شوند.


  • زهرا عزتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی